Klacht Invito: Betaalde bestelling geannuleerd door Invito, geld niet terug

Klachtnummer
# 145740
Gebruiker
pzon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via webshop bestelling gedaan en betaald via Ideal. Deze is geannuleerd door Invito, maar na drie weken , vele emails en apps later geld nog steeds niet terug

De oplossing

Zsm geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen