Klacht Invito: Geen laarsjes ontvangen

Klachtnummer
# 161292
Gebruiker
Kellyerenstein
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik dien bij deze een klacht in omdat ik 15 maart laarsjes online heb besteld bij Invito maar deze nooit ontvangen heb. Ik heb de laarsjes al betaald en een orderbevestiging toegestuurd gekregen over de mail. Nu is het ondertussen 25 maart en heb ik nog geen laarzen ontvangen. Ik heb op alle manieren geprobeerd Invito te bereiken maar ik krijg nergens reactie op. Bij het bellen van de klantenservice krijg ik te horen dat er geen nummer beschikbaar is.
Ik ben ruim op tijd geweest met de bestelling aangezien ik tot 20 maart nog reclame kreeg voor het bestellen van laarsjes bij Invito over de mail

De oplossing

Het liefst zou ik de laarzen alsnog willen ontvangen en anders mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen