Opgelost door Invito: Geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163042
Gebruiker
Anouk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 15-3 voor 200 euro schoenen/tassen besteld. Sindsdien niets meer van Invito vernomen. Ik heb hen proberen te bereiken via WhatsApp en de mail, maar krijg geen reactie. Erg zuur!

Gewenste oplossing

Graag zou ik zien dat mijn bestelling zsm geleverd wordt of ik mijn geld terug krijg!!!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Anouk
    Datum
    Een dag nadat ik mijn klachtenopvang deze site heb vermeld, kreeg ik een mail over dat de volgende dag de bestelling zou worden verzonden. Het was erg druk geweest door het faillissement. De bestelling is geleverd en ook heb ik mijn geld teruggekregen voor de bestelling die ik retour heb verzonden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen