Klacht Invito: Laarzen besteld, betaald maar niet geleverd. Klantenservice onbereikbaar.

Klachtnummer
# 161270
Gebruiker
Robert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 15 maart 2016 laarzen besteld en betaald, waarvan ik de bevestiging in mijn mail heb ontvangen. Het geld is afgeschreven maar nu, 25 maart 2016 nog niets ontvangen. Óók zijn ze telefonisch onbereikbaar en reageren niet op berichten.

De oplossing

Snelle levering van het product of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Robert
    Datum
    Op de dag dat ik deze klacht plaatste en op de facebook pagina van Invito 2x de melding maakte van de mogelijkheid de klacht op klachtenkompas te melden (Ik ben namelijk niet de enige), kreeg ik de melding van Invito dat de schoenen verstuurd werden. Vandaag, 26 maart 2016 zijn de laarzen bezorgd. Toeval????

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen