Opgelost door Invito: Schoenen besteld en betaald maar tot heden niet ontvangen.

DeWarmer

Ik heb 15 maart jl. via de webshop van Invito een bestelling geplaatst en direct met Ideal betaald. Eerst zou de levertijd ongeveer vijf werkdagen in beslag nemen. Nu staat op de homepage van Invito dat alle leveringen met minimaal 1,5 week vertraagd zijn.
Ik wacht nu al ruim drie weken op levering van mijn bestelling. Dus de afgesproken levertermijn komt Invito niet overeen.

Ik heb ruim een week geleden een e-mail gestuurd naar de klantenservice van Invito en al meerdere malen getracht telefonisch de klantenservice te contacteren. Zonder resultaat, ze lijken van de aardbodem verdwenen te zijn.

Mijn voorkeur gaat uit naar een levering van mijn volledige bestelling op korte termijn. Als dit niet mogelijk is dan wil ik mijn geld terug.

Invito is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

DeWarmer
    Na ruim vier weken na het plaatsen van mijn bestelling heeft Invito half april contact per e-mail met mij opgenomen om het openstaande bedrag terug te storten. Mijn bestelling was niet meer leverbaar. Alsof dat ruim vier weken moet duren om de voorraad op orde te hebben. Het streven hiervoor was binnen 10 werkdagen, uiteindelijk zijn dat 13 werkdagen geworden. Prima oplossing wat mij betreft.
    Ik ga alleen nooit meer bij Invito bestellen. Ik heb mijn lesje geleerd.

DeWarmer

Ook een klacht indienen over Invito?