Klacht Invoned: Beslaglegging op loon iov.BSOS en Invoned

Gerard

Krijg sinds 2 jaar aanslag gemeentebelasting Oss via Belastingsamenwerking Oost-Braband
De betalingwijze kan in 3 vormen staat op aanslagbiljen nl.1 via acceptgiro het bedrag in 1 keer betalen 2 via automatiche incasso in 10 termijnen 3 of via opdracht naar bank. Heb al 2 jaar voor opdracht 3 naar bank gekozen om het bedrag in 10 termijnen over te boeken, wat ook is gebeurd, Krijg 2 jaar boetes en aanmaningen en nu zelfs beslaglegging op loon van BSOB en Invoned want er kan alleen via automatische incasso in 10 termijnen betaald worden ? Is mij telefonisch meegedeeld. Er staat toch duidelijk in Optie 3 dat ik opdracht naar bankkan doen wat ik ook heb gedaan .
Heb diverse bezwaarschriften naar BSOB en Invoned gstuurd, maar daar krijg nog geneens antwoord op. Wat kan ik hieaan doen ???

Ik wil terugbetaling boetes Bsob en graag contact per brief of persoonlijk dat ze bij de Bsob ook fouten kunnen maken ( betalingswijze verkeerd lezen of uileggen).
Ik krijg wel brief dat ik bij Bsob een schuld hebt die ik niet betaald. Neem ik ze wel kwalijk en wil geen naam als wanbetaler hebben

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.