Klacht Invoned: Onterechte aanmaning en boete

Klachtnummer
# 273958
Gebruiker
Mark van den Hout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aanmaning zonder aanslag of duplicaat aanslag te hebben ontvangen.
Op 21 september 2017 ontving ik een aanmaning van een parkeerboete van 19 september 2016. Ik zou op 18 augustus een duplicaat gehad hebben volgens de aanmaning. Mijn naam staat niet juist op de aanmaning en ook de omschrijving van het voertuig klopt niet.
Ik was op de betreffende datum niet in Tilburg.
Ik heb nooit eerder een aanslag of duplicaat aanslag ontvangen.

De oplossing

Kwijtschelding van de boete.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Invoned hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Invoned?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen