Klacht Invorderingsbedrijf: Hoge incassokosten en slechte procesgang

Ontevreden ondernemer

Adverteren en klanten binnen halen met no- cure no pay. Niets is minder waar en is regelrechte misleiding. Het invorderingsbedrijf start een procedure op, waarvoor je een voorschot moet betalen. Niets mis mee toch? Maar dan begint het. De procedure wordt op een dusdanige manier opgestart dat er een langslepende procedure volgt. Het incassobureau "helpt' jou tegen een tarief van 185,= per uur exclusief bureau- en incassokosten. Deze moet je vooraf even voldoen. Er wordt een voorschot in rekening gebracht, waarvan je nooit weet hoe hoog het vervolgbedrag zal zijn.Maar om je geld terug te krijgen moet je wel doorprocederen, ook al is de kans groot dat je geen cent terugziet van al je voorschotten, laat staan van de originele vordering. Ik wil iedereen waarschuwen om niet met deze club in zee te gaan.

Ik wil dat het bedrijf stopt met werkzaamheden voor mij uit te voeren en geen facturen meer stuurt. Ik heb voor 4 vorderingen van in totaal 1266 euro, nu al ruim 1800 euro aan voorschot betaald voordat er ook maar 1 procedure is gevoerd. O nee 1 procedure is opgestart en daar moet ik nog eens 544 euro aan voorschot voor betalen.Dan komt het totaal aan voorschot op 2350,euro. Het dubbele bedrag van de originele facturen.

Ook een klacht indienen over Invorderingsbedrijf?