Klacht Invorderingsbedrijf: Te hoge incasso kosten en laten niets horen.

Hollywood

Een slecht bedrijf die zich helemaal niet aan de regels houd. Een conflict van 250,00 willen ze niet oplossen. Meerdere keren aan de deur geweest. Doen uit veiligheidsoverwegingen niet open. Hoe bedoel je dat zij niet juist handelen. Te hoge incasso kosten al na een brief van 2 dagen. Dus geen 14 dagen wettelijke incassokosten. Van 40,00 tot een bepaald bedrag. Nee ineens moest ik bijna 800,00 betalen. Dan weer dreigen dat het 1850,00 zal worden. Via via een aangifte tegen mij gedaan. Ging over een aankoop via Marktplaats. Dus hebben ze mijn bankrekening laten blokkeren . Wat ook helemaal niet mag. Nog nooit enig conflict gehad met een verkoop via MP. Voor de Rechter geweest en wachten op uitspraak en anders ga ik in beroep cq verzet. Ze hanteren No Cure No Pay dat mag helemaal niet meer. Heb een klacht in gediend bij de Ombudsman en KBvG . Telefoon nemen ook steeds andere op en zijn niet bekwaam. Zeggen zelf dat de opdrachtgever zelf ook stappen mag ondernemen. Schandalig gewoon.

Heeft geen zin werken toch nergens aan mee ! Al zoveel klachten. Zend deze nu ook door naar de Monitor , Ombudsman en Radar, VARA Kassa en KBvG.
Ze houden zich toch niet aan de regels.
Dit moet een halt worden toegeroepen.

Hollywood
    Ik ben door de heer de Liefde benaderd per mail, dat ik deze klacht weg moest halen. Anders volgde er een Rechtzaak met een dwangsom. Ik heb dit niet gedaan. Hij heeft als u google dit bij meerdere gedaan die een klacht indienen. Ik doe dit niet via Sociale media zoals Facebook etc. Maar een gerenommeerde klachtensite zoals deze. Inmiddels is er een Deurwaarder aan te pas gekomen. Geen probleem. Hopende dat die zich wel aan de regels houden. Dit bedrijf staat zo slecht bekend. Betalen niemand ui

Hollywood

Ook een klacht indienen over Invorderingsbedrijf?