Klacht iPhone-Electronica.nl: niks ontvangen

Klachtnummer
# 84421
Gebruiker
aggie72
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik (of liever gezegd mijn dochter ) heeft een koptelefoon besteld bij hun.Zelf lang gespaard en nu waarschijnlijk geld weg,het arme kind is dr goed kapot van.
Ze zijn ook zeer zeer slecht in communicatie,wordt niet of dagen later pas gereageerd op mail etc.
We zijn nu een maand bezig om die koptelefoon in huis te krijgen,maar helaas zonder resultaat, Tot 2 x toe is er de belofte van opsturen gedaan,maar helaas is dat schijnbaar niet gelukt.

De oplossing

Mijn dochter wil gewoon graag dr koptelefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

iPhone-Electronica.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    aggie72
    Datum
    intussen aangifte gedaan, op mail wordt niet meer gereageerd.
    Voel me belazerd en bestolen. Ga nooit maar dan ook nooit met hun in zee.

Ook een klacht indienen over iPhone-Electronica.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen