Klacht iPhoneHerstellen.nl: Product na 6 weken nog niet ontvangen

Shirley

Op 24 April heb ik een bestelling gedaan voor de Iphone 4S transformatie set roze/pink. via IDEAL betaald. Toen de factuur binnen kwam zag ik dat ik per ongeluk de verkeerde had aangeklikt namelijk de 4S. Ik heb meteen een mail gestuurd dat het voor de 4 moet zijn. De maandag erna heb ik gebeld of de mail aangekomen was. Het was geen probleem en zou diezelfde dag opgelost worden en verstuurd. Pas na 2 wkn kreeg ik een pakketje binnen, maar de verkeerde kleur. Meteen gebeld en moest het retour sturen. Dit heb ik meteen gedaan (aangetekend). De dag erna kon ik via track and trace zien dat het al was afgeleverd. Weer een week later, heb weer gebeld. Pakketje was volgens jullie niet aangekomen. Paar dagen later nog eens gebeld, pakketje zou kwijt zijn. Er is toch getekend bij aflevering, dat zie ik via Track and Trace. Vorige week eindelijk een mail ontvangen, pakketje zou die week boven water kunnen komen, nog even geduld. verder heb ik nog steeds niks gehoord.

Ik verlang graag naar mijn iPhone 4 transformatieset pink /roze.
Als jullie deze gewoon snel leveren (snel omdat ik al 6 weken aan het wachten ben).
Dan ben ik tevreden.
Anders wil ik graag mijn kosten van het factuurbedrag zo snel mogelijk terug inclusief de kosten voor het aangetekend retour zenden van het verkeerd gestuurde pakket.

Factuur €85,75 + Kosten retour zending €7,70 = €93,45 Totaal terug te ontvangen.
Ter info (Uw factuur #100000123 voor bestelling #100000546)

iPhoneHerstellen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Shirley
    Ik heb de bestelling retour gestuurd omdat jullie de verkeerde kleur hadden gestuurd. (Spiegel ipv Roze) De telefonist zei dat het pakket waarschijnlijk verwisseld was met een andere klant en ik het pakket retour moest sturen. Hij zou het dezelfde dag nog in orde maken en de roze laten versturen. Toen kwamen jullie opeens met dat het pakketje kwijt was.
    Ik heb de spiegel iphone 4 set netjes volgens de regels teruggestuurd. En er is getekend bij de aflevering.

Ook een klacht indienen over iPhoneHerstellen.nl?