Opgelost door iPhoneline.nl: geleverde kabel beschadigd connector van Ipod

A Kerkhoven

Helaas heeft het de connector in mijn ipod beschadigd. Lipjes omgebogen.
Als ik de connector in de kabel bekijk zie je duidelijk dat deze onregelmatig is.
Synchroniseren kan niet meer.
deze klacht heb ik meerdere malen naar de leverancier gemaild. Geen enkele reactie ontvangen.

gezien de beschadiging van de ipod door het geleverde kabeltje vraag ik om of reparatie van de ipod of een nieuwe ipod.

iPhoneline.nl
    Vervelend om te horen. Veel verder dan boze recensie op Trustpilot en een mail met de vraag om een nieuwe iPod (of € 300) zijn we niet gekomen. Het lijkt ons vrij lastig om bij het plaatsen van een kabel de aansluitingen ernstig te beschadigen zonder dit gemerkt te hebben. Er moet wel redelijk hard doorgeduwd worden om de lipjes om te buigen. Graag horen we wat nu de status is (al gerepareerd, door iemand naar laten kijken, enz) om te kijken wat de volgende stap is om tot een oplossing te komen.
    A Kerkhoven
    Fijn dat u reageert. De ipod heb ik laten onderzoeken bij de apple winkel in Alkmaar. Zij bevestigen dat de connector is beschadigd. Ook bevestigden zij dat de geleverde kabel van slecht kwaliteit is. De ipod heb ik niet aangeboden voor reparatie. De kosten kunnen wel eens erg hoog zijn, zo voorspelde de apple medewerker. Graag lees ik uw voorstel.
    iPhoneline.nl
    Goedemorgen, kunt u misschien laten weten om welk model en type het gaat? Dan kunnen we even wat kosten op een rij zetten en kijken wat u kunnen aanbieden.
    A Kerkhoven
    het betreft een ipod classic van 30 GB, model nummer: MA446NF.
    iPhoneline.nl
    We hebben even het een en ander bekeken. Deze iPod kunnen we kosteloos laten repareren als u dat wenst. Mocht u hem niet willen laten repareren dan kunnen we de reparatiekosten aan u vergoeden, dit is een bedrag van € 79,- incl. BTW.
    A Kerkhoven
    Dat is een mooi aanbod. Als ik het goed begrijp repareert u de ipod kosteloos.
    Maar dan moet ik deze aan u opsturen. Ik ga dan liever in op het aanbod de reparatie kosten aan mij te vergoeden en deze dan zelf te laten repareren bij de apple servicedienst in Uitgeest.
    iPhoneline.nl
    Dat is geen probleem. Als u een mail stuurt naar info@iphoneline.nl met uw gegevens (rekeningnummer e.d.) dan zorgen wij dat de kosten vergoed worden. Ook zullen we het aankoopbedrag van het kabeltje dan naar u terugstorten.
    A Kerkhoven
    IPhoneline heeft de klacht naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over iPhoneline.nl?