Klacht iPhoneOutlet.nl: Geen bereikbaarheid na bestelling telefoon van mijn zoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128902
Gebruiker
Marlies
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 01-09 een Iphone 5C 16G voor mijn zoon besteld. Zou 5-20 werkdagen duren maar dit is wel een heel ruim begrip. Mijn puberzoon heeft hier zelf hard voor gewerkt en lang voor gespaard en elke dag wachten is er 1 te veel. Op aandringen van hem toch van de week toch maar eens gemaild om te vragen wat de status van de bestelling is maar helaas geen reactie. Vervolgens gebeld maar dan krijg je een bandje en wordt de verbinding verbroken. Dit is de hele tijd het geval, ze zijn telefonisch niet te bereiken. Wederom gemaild met het verzoek om even te reageren. Weer geen reactie. Het lijkt mij niet zo veel moeite en wel zo klantvriendelijk om je klanten even te beantwoorden. Lukt het allemaal niet met de bestelling dan ook graag een reactie, dan annuleren wij de bestelling en ontvangt mijn zoon graag zijn geld retour en gaat hij op zoek naar een andere winkel/telefoon. Het heeft hem een jaar gekost om dit bedrag bijeen te krijgen.

De oplossing

Graag geld retour zodat mijn zoon op zoek kan naar een andere telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

iPhoneOutlet.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Marlies
    Datum
    [Deze reactie is verwijderd door moderator]

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marlies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen