Klacht iPhoneOutlet.nl: Geen levering van een Iphone 5S

Sjoerd

Ik wil een klacht indienen over Iphoneoutlet.nl, bij deze webwinkel had ik een Iphone 5S 32 GB besteld, en deze betaald, voor een bedrag van 505,95 euro.
Na het bekijken van de website, en reacties van klanten had ik interesse om een refurbished Iphone aan te schaffen, omdat deze een stuk goedkoper is dan een nieuwe Iphone, wat ik veel te veel geld vind.
Het bedrag voor een refurbished iphone vind ik ook erg hoor, maar het bedrijf beloofde een zo goed als nieuwe iphone te kunnen leveren voor een lager bedrag.
Nadat ik het bedrag betaald had bij een GWK kantoor bij treinstation station Alkmaar, had ik voor de zekerheid gebeld naar Multisafepay, het bedrijf welke de betalingen voor iphoneoutlet.nl regelt. Zij hadden mij gezegd dat de betaling was verwerkt, en toen ik naar de levertijd van de telefoon vroeg, werd mij gezegd dat ik daarvoor contact op moest nemen met Iphoneoutlet.nl, dit ook gedaan, en mij werd gezegd dat de telefoon binnen 20 werkdagen werd geleverd. nu failliet?

Ik wil graag het aankoopbedrag teruggestort willen hebben op mijn bankrekening, of alsnog een levering van de Iphone

iPhoneOutlet.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?