Klacht iPhoneOutlet.nl: iPhone 5 gekocht en al op 12-8 betaald, nog steeds niet ontvangen, nu zijn ze failliet!

Yvonne

Mijn dochter heeft een tijdlang voor deze tel. gespaard en eindelijk had ze voldoende geld. Na uitgebreid onderzoek te hebben verricht in de schimmige wereld v. 2e-hands iPhones leek ons de iPhone Outlet de meest betrouwbare onderneming. Zeker ook omdat ze het thuiswinkel waarborg-logo op hun site vermelden. Ik was dan ook in eerste instantie niet gealarmeerd toen de tel. maar niet kwam. Heb 2 x gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan en mij werd 2 x een deadline-datum medegedeeld waarop de tel. er absoluut zou moeten zijn. Ik dacht dat het gewoon een zeer succesvolle onderneming was die de vraag niet aan kon . Nu vraag ik mij af waar dit keurmerk voor staat? Waar kunnen meisjes van 14 i n dit geval hun recht halen? Ik neem toch aan dat er net zoals in de reisbranche (SGR!) dan compensatie zou moeten plaatsvinden vanuit een dergelijke waarborg-instantie? Waar slaat anders het woord 'waarborg' in dit logo op? Is dit gewoon een lege huls?

€ 345,95 terug of de telefoon alsnog geleverd krijgen!

iPhoneOutlet.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?