Klacht iPhoneOutlet.nl: iPhone 5C niet terug na reparatie

Jeroenblom

Op 31 augustus de defecte 5C van mijn dochter -aangetekend- teruggestuurd naar iPhoneOutlet (voor de derde keer defect overigens!). Volgens PostNL is deze op 1 september daar afgeleverd. Ik zou hem binnen max 10 werkdagen gerepareerd terug krijgen, maar ik heb na drie weken nog niets gehoord van ze, niet eens een ontvangstbevestiging. Ze zijn al dagen telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op emails, contact via hun eigen site of berichten op hun facebook pagina.

Als ik inlog met mijn account op hun site staat mijn laatste retouraanvraag er ook nog niet bij.

Voor het einde van deze week een nieuwe iPhone 5C , anders overweeg ik nadere juridische stappen, waaronder aangifte van diefstal.

iPhoneOutlet.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jeroenblom
    En zojuist hebben ze hun Facebookpagina gesloten...
    Jeroenblom
    En inmiddels hebben ze failissement Dat gaat dus nog even duren voordat ik mijn kapotte iphone terug heb!

Jeroenblom

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?