Klacht iPhoneOutlet.nl: iPhone 5C niet terug na reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128692
Gebruiker
Jeroenblom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 31 augustus de defecte 5C van mijn dochter -aangetekend- teruggestuurd naar iPhoneOutlet (voor de derde keer defect overigens!). Volgens PostNL is deze op 1 september daar afgeleverd. Ik zou hem binnen max 10 werkdagen gerepareerd terug krijgen, maar ik heb na drie weken nog niets gehoord van ze, niet eens een ontvangstbevestiging. Ze zijn al dagen telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op emails, contact via hun eigen site of berichten op hun facebook pagina.

Als ik inlog met mijn account op hun site staat mijn laatste retouraanvraag er ook nog niet bij.

De oplossing

Voor het einde van deze week een nieuwe iPhone 5C , anders overweeg ik nadere juridische stappen, waaronder aangifte van diefstal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

iPhoneOutlet.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Jeroenblom
    Datum
    En zojuist hebben ze hun Facebookpagina gesloten...
  2. Auteur
    Jeroenblom
    Datum
    En inmiddels hebben ze failissement Dat gaat dus nog even duren voordat ik mijn kapotte iphone terug heb!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroenblom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen