Klacht iPhoneOutlet.nl: IPHONE 5S 32GB BESTELD, BETAALD, MAAR NIET GELEVERD

Klachtnummer
# 132214
Gebruiker
Marleen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21-07-2015 heb ik een iPhone 5s 32GB ter waarde van 505,95 euro bij iPhoneoutlet besteld. Deze is bij mij geleverd op 03-08, echter bleek deze telefoon een software fout te bevatten, waarop ik hem op 28-8 weer geretourneerd heb. Op 07-09 kreeg ik bericht dat er een nieuwe iPhone voor mij besteld was en dat wederom de levertijd hier 5-20 werkdagen zou zijn. Tot op de dag van vandaag niets ontvangen en ook geen reactie gekregen op mijn mail die ik op 28-9 verstuurd heb. Ik vind dit echt belachelijk. We zijn inmiddels 2,5 maand verder en ik heb nog steeds geen nieuwe telefoon die ik met spoed nodig heb. Ik zie een snelle reactie graag tegemoet.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

iPhoneOutlet.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen