Opgelost door iPhoneOutlet.nl: Levering iPhone 5

# 120696

JOUW BEOORDELING
Geplaatst op: 27-07-2015, 2 min 24 sec geleden.
KLACHT AFGEHANDELD AFHANDELING NIET OK Voorstel geaccepteerd dat de bestelling op spoed gezet is en de iPhone binnen twee weken geleverd wordt.
Nu, 5 dagen later, nog steeds niets geleverd.
Op de site staat echter dat de iPhone ( 5, 32 gb, kleur wit) waar ik al vanaf 5 juni op wacht, gewoon op voorraad is?! En dus bij bestelling de volgende dag wordt geleverd. Hoe kan dit!!
Ook zit er nu zelfs 20 euro korting op het toestel!!
Mijn voorstel is dat het het toestel heel snel opgestuurd wordt en 20 euro terug krijg ter compensatie!

ORD 07194

Zie boven!

Beste Marja,

De klachtafhandeling kunnen wij niet voltooien tenzij de klant aangeeft dat het opgelost is.

Het toestel is op spoed besteld, dit betekend inderdaad binnen twee weken levering.

Wij hebben het toestel 5C op geen enkele kleur / geheugen op voorraad, dit zal ergens een foutje moeten zijn geweest.

De 20 euro korting is tijdelijk, en een markt onderzoek.
    Helaas kunnen wij u niet deze tijdelijke aanbieding terug vergoeden, dit is echt alleen voor mensen die tijdelijk tijdens dit onderzoek bestellen.

Uw toestel zal spoedig worden geleverd.
    Uw toestel is onderweg sinds 27-07-15

Wij hopen u hiermee genoeg van dienst te zijn geweest.
    Marja
    Het gaat niet om de iphone 5C. ik heb de Iphone 5 32 gb kleur wit besteld, en deze was wel op jullie site op voorraad!
    ben benieuwd wat mij nu toegestuurd wordt.
    verder vind ik het wel zo netjes dat jullie mij die 20 euro terugstorten. ik heb lang moeten wachten en er is veel fout gegaan in de communicatie.
    iPhoneOutlet.nl
    Pardon, het gaat inderdaad om de iPhone 5.

Deze zou spoedig bezorgd worden.

Nogmaals, helaas kunnen wij u deze 20 euro niet terug vergoeden.
    Oke

Marja

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?