Klacht iPhoneOutlet.nl: Uitblijven levering Iphone 5C 16 gb

Klachtnummer
# 128890
Gebruiker
k.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 augustus heb ik een iPhone 5c 16gb wit besteld en betaald. Vorige week een mail gestuurd om te informeren hoelang het nog ging duren. Toen netjes en vlug een mail terug dat als ik vrijdags niks vernomen had ik opnieuw contact op moest nemen. Dit gedaan, 2x gemaild en meerdere keren proberen te bellen, echter helaas geen gehoor...........Graag verneem ik zsm wat de status is en anders graag mij geld retour!!!!!!!

De oplossing

Graag zsm reactie met de status van bestelling of mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

iPhoneOutlet.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over iPhoneOutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen