Klacht IPS Domeinnamen: Domeinnaam opzeggen

Klachtnummer
# 294469
Gebruiker
Gert-Jank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil een domeinnaam opzeggen bij ips maar dat kan niet alleen maar door een email te sturen. Waar ik ook de facturen heb ontvangen. Ik moet dan inloggen maar heb die gegevens niet meer. En moet ik mijn identiteitsbewijs naar hun mailen om weer een wachtwoord te krijgen. En dan moet ik inloggen en weet niet hoe lang dat dan duurt om maar een domeinnaam op te zeggen.

De oplossing

Dat ze mijn opzegging van mijn domeinnaam door middel van een email accepteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IPS Domeinnamen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IPS Domeinnamen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen