Opgelost door iQ Assuradeuren B.V.: Schade uitbetalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48988
Gebruiker
BGijs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 27-11-2013 heb ik een aanrijding gehad waarbij een mevrouw, verzekerd bij IQ Assuradeuren, bij mij achterop is gereden. Deze schade heb ik op 29-11-2013 telefonisch gemeld bij IQ Assuradeuren en gelijk een afspraak gemaakt met de schade expert op 04-12-2013. Dezelfde avond heb ik het schadeformulier gemaild en in dezelfde mail gevraagd de afspraak met de expert te bevestigen. Helaas had ik geen bevestiging ontvangen dus op 03-12-2013 zelf gebeld voor de bevestiging. De schade is beoordeeld door de expert en dezelfde week gerepareerd. Op 21-12-2013 heb ik gemaild wanneer ik het schadebedrag kon ontvangen, wederom geen antwoord ontvangen. Op 07-01-2014 heb ik gebeld, toen bleek het schaderapport nog niet binnen te zijn. Hier zouden ze achteraan gaan en mij op de hoogte houden. Helaas tot op heden nog steeds geen terugkoppeling gehad en ook nog geen geld ontvangen. Inmiddels heb ik dus al 2 maanden ongeveer 1600 euro tegoed van IQ Assuradeuren.

De oplossing

Ik wil het schadebedrag van ongeveer 1600 euro zo spoedig mogelijk van IQ Assuradeuren ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    iQ Assuradeuren B.V.
    Datum
    Geachte heer Gijsbrechts,
    Wij hebben uw klacht geregisteerd onder nummer K2014-03. De klacht is intern onderzocht en wij hebben geconstateerd dat er bij de afhandeling van het dossier een fout is gemaakt waardoor er een vertraging in de afhandeling is ontstaan. Wij bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Het dossier wordt vandaag alsnog afgehandeld en het bedrag wordt aan u overgemaakt.
    Wij hopen middels deze berichtgeving uw klacht naar behoren te hebben afgewikkeld.
    Met vriendelijk groet,
    iQ Assuradeuren
  2. Auteur
    BGijs
    Datum
    Ik zal blij zijn als het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Blijft echter jammer dat deze fout niet is opgemerkt na mijn mailtje en telefoontje. Naar mijn mening kan IQ Assuradeuren de communicatie verbeteren door op mailtjes te reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BGijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over iQ Assuradeuren B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen