Opgelost door IQdrive: Afspraken worden niet nagekomen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 328401
Gebruiker
Marietje92
Datum
0 reacties

Details

Klacht

21 juni 480 euro betaald. het eerste termijn van een pakket van 3 maanden. Het duurde 2 maanden voor ik les kreeg en hier heb ik heel veel moeite voor moeten doen, meerdere keren gebeld naar iqdrive en niet teruggebeld worden enz. Na 2 lessen is de instructeur niet meer op komen dagen, na heel veel bellen een nieuwe instructeur gekregen die afbelden en niet reageerden op berichten of telefoon, weer zelf moeten bellen en weer een nieuwe instructeur, die de les ook weer afbelden en niet meer reageert en weer moet ik bellen en zijn er al ruim 2 maanden verstreken, dit betekent dat ik in meer dan 4 maanden maar 2 lessen heb gekregen, ik krijg niet eens een excuses en er wordt verwacht dat ik nog eens minstens 2 weken wacht op een nieuwe instructeur. Ik wil mijn contract ontbinden en mijn geld terug (min de 2 lessen die ik heb gereden) maar hier wordt niet op gereageerd!!

Gewenste oplossing

Mijn contract ontbinden en mijn geld retourneren
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over IQdrive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen