Klacht IQdrive: Geen geld terug van iQdrive

Roy#663

Begin juli heb ik een lespakket afgenomen na het afnemen van een proefles (instructeur was half uur te laat). Hierna heb ik €1398,- overgemaakt om in één keer de betaling rond te maken. De instructeur die contact met mij zou opnemen heeft 7 dagen op zich laten wachten en stuurde mij daarna in gebroken Nederlands een nogal agressief bericht wanneer ik wilde lessen. Toen heb ik besloten om mijn opzegtermijn te activeren van 14 dagen en heb ik een mail gestuurd hierover.

Toen kreeg ik antwoorden zoals:

* Je komt uit 1997, dus ik snap dat je nog zo denkt ....
* Ik ken die instructeur persoonlijk, hij is een van de beste! (Ondanks het feit dat iQdrive in Rotterdam zit, en de instructeur niet eens in de buurt van Rotterdam rijdt)

Al in al was de opzegging goedgekeurd en zou ik binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen. Dat is NIET gebeurd. Na die 30 dagen hebben wij zelf moeten bellen (omdat iQdrive helemaal niks van zich laat horen) en hoorde wij dat de "klacht" was opgepakt door de manager Bob de Boer. Het was geen klacht, ik wilde gewoon mijn geld terug. Bob de Boer was nog twee weken op vakantie dus ik moest daarop wachten.

Toen Bob eenmaal terug was van vakantie heb ik één week later zelf moeten bellen om weer leven in de brouwerij te roepen, alleen kreeg ik toen telkens het verhaal van...

* Meneer de Boer heeft nu buitendienst.
* Meneer de Boer zit nu in vergadering.
* Meneer de Boer zal u later terugbellen.

Constant krijg je leugens om tijd te winnen. Er wordt nooit naar een oplossing gezocht binnen iQdrive. De klantenservicemedewerkers hebben totaal geen idee hoe men met klanten moet omgaan, je krijgt straattaal over de telefoon te horen.

2-3 maanden verder was er beloofd dat in week 38 de betaling teruggestort zou worden. Vandaag is de laatste werkdag van week 38 en ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat geld niet op mijn rekening staat aan het eind van de dag.
Het is jammer, want ik heb hen veel tijd gegeven en ben altijd netjes, vriendelijk en geduldig geweest maar helaas werkt dat niet.

Indien het geld niet aan het eind van de dag op mijn rekening staat, zie ik geen andere optie dan juridische stappen ondernemen en een advocaat inschakelen.

Graag wil ik mijn geld terug.

Roy#663
    Nog steeds geen geld ontvangen.

Ook een klacht indienen over ?