Klacht IQdrive: Geld afschrijven en niets laten horen

Klachtnummer
# 111484
Gebruiker
Guidobakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reeds 3 maanden geleden heb ik mij opgegeven voor rijlessen bij rijschool IQdrive.
Hoewel er geld is afschreven van mijn rekening, heeft de rijschool niks meer van zich laten horen. Ik heb meerdere malen gebeld naar de rijschool, waarbij ik steeds lang moest wachten, vaak zomaar werd opgehangen en ik "later zou worden teruggebeld", wat nooit gebeurd is.

De oplossing

Compensatie door korting op de kosten en duidelijke afspraken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over IQdrive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen