Klacht IQdrive: Ik wil mijn geld terug en de proefles

sad Niet opgelost

Het onderstaande heb ik op 13 april 2019 geplaatst op deze site
Op 26 april heeft Iqdrive beloofd het bedrag binnen 30 dagen terug te betalen.
Tot nu toe is dit nog niet gebeurd.
Ik heb nu al weer 5 mails verstuurd maar nog steeds iets...
Hier word ik echt verdrietig van.....

Onze dochter heeft een proefles gehad wat prima ging.
Daarna zou zij na de 1e aanbetaling een instructeur toegewezen krijgen die geen contact met haar opnam.
Na zelf contact te hebben gezocht wil de instructeur haar geen les geven omdat ze te ver weg woont.
Na verschillende mailcontact en telefonisch contact te hebben gehad dat we de 1e aanbetaling en de proefles graag terug willen(waar onze dochter zelf hard voor heeft gespaard) hebben kwamen ze steeds hun afspraken niet na.
Je krijgt steeds een medewerker aan de lijn die moet overleggen met leidinggevende??
Ook een mail die naar leidinggevende en mij gestuurd zou worden heb ik nooit binnen gekregen.
Kort gezegd...mails worden niet beantwoord, telefonisch krijg je niets voor elkaar en andere afspraken worden niet nagekomen

Ben hier al 1,5 maand mee bezig maar helaas nog steeds geen oplossing.
Ik weet niet meer hoe ik dit op kan lossen
DE OPLOSSING
De betaling weer terugstorten en niet met oplossingen komen die niet waargemaakt gaan worden!!!

Het bedrijf moet nu eindelijk eens de belofte nakomen en het geld terug boeken

Ernar
    Nu elke dag een mail gestuurd naar IQ drive en er wordt niet gereageerd.
    Ik vind het een beetje slap om op deze manier aan geld te komen van studenten die hier hard voor gewerkt hebben

Ernar
Ik heb gebeld naar Iqdrive. Ze hebben beloofd om voor eind oktober het geld terug te storten

Ook een klacht indienen over ?