Klacht IQdrive: Ingebreken terugbetaling €1203

Klachtnummer
# 401991
Gebruiker
Stokstaart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Rijschool heeft meerdere malen aangegeven een credit factuur van 1203 euro terug te zullen betalen.
Sinds februari bezig met IQ drive.
Meerdere malen gebeld, gemaild, uit handen gegeven. Maar nogsteeds geen betaling.
Financieel zelf in de problemen omdat het bedrag niet het minste betreft voor een jonge dame.
1 november zou het uiterlijk worden overgemaakt. Niet gebeurd.
Steeds geen reactie en of de betaling ligt klaar, directie dient de betaling te doen, geen manager aanwezig....etc etc!
Vandaag weer... staat klaar wordt binnen enkele dagen overgemaakt,
Tja geen idee denk 1,2,3,4,5,8 dagen als reactie.
Haar gevraagd om hiervan een reactie per mail te sturen met het bericht dat de betaling binnen enkele dagen volgt.
Meerdere keren ook mail correspondentie gehad met Bob de Boer. Neemt hierin ook de verantwoordelijkheid het nogmaals bij de financiële afdeling onder de aandacht te brengen.
Wederom geen reactie, geen gehoor en Bob reageert niet meer op de mails en of ingebrekestellingen etc.

IQ drive dat dit kan.
Dat mensen de dupe zijn van uw bedrijf.
Dit is strafbaar wat u doet.


Graag hoop ik dat u alsnog overgaan tot betaling.

Dit is niet meer dan wat is afgesproken en wederzijds wettelijk is overeengekomen.


De oplossing

Betaling had al gedaan moeten zijn.
Graag betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over IQdrive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen