Klacht IQdrive: IQDRIVE GEEFT GEEN GELD TERUG

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 371501
Gebruiker
Sarah
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 26/04 is mij een uiteenzetting gestuurd door IQDRIVE dat ik mijn geld binnen 30 dagen zal ontvangen. Totale opzeggingskosten 87,50 euro. Ik ben akkoord gegaan met het betalen van die opzeggingskosten MITS het in de 30 dagen op mijn rekening zou verschijnen.
Talloze mailtjes, telefoontjes met valse beloftes (Ja mevrouw, zaterdag wordt het geld overgemaakt u heeft het dan uiterst dinsdag binnen) en na 50 dagen NOG GEEN GELD. [en ja IQDRIVE, als je mij niet geloven wilt, ik heb alle mails, en gesprekken opgenomen]
Belachelijk, ik kan nu mijn nieuwe instructeur niet betalen. Ik betaal annuleringskosten maar krijg niet eens het geld binnen de aangegeven dagen terug.

De oplossing

Al mijn geld terug. En niet zoals aan de telefoon zeggen “u bent akkoord gegaan met de annuleringskosten dus verder kan ik niets voor u doen” onzin. Ik ben akkoord gegaan met de annuleringskosten om het binnen 30 dagen te ontvangen. Is nu 50 dagen. €501,50 wil ik op mijn rekening zien zo snel mogelijk!

5 reacties

  1. Auteur
    Sarah
    Datum
    nog steeds geen antwoord van iqdrive
  2. Auteur
    Sarah
    Datum
    Nog steeds geen geld terug
  3. Auteur
    Sarah
    Datum
    Nog steeds geen geld
  4. Auteur
    Sarah
    Datum
    Nog steeds geen geld terug en geen antwoord op mijn mails
  5. Auteur
    Sarah
    Datum
    Geen geld terug, geen antwoord op mails.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sarah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit mijn geld terug gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?