Klacht IQdrive: Na geschaad vertrouwen geen mogelijkheid tot geld terug.

sad Niet opgelost
PeterS

Bij iq drive ingeschreven en hele bedrag betaald voor het lespakket. Mijn rijinstructeur gaf eerste rijles aan dat ik geen eigenverklaring hoefde aan te vragen (ik mis 1 oog) want daar bluf je je wel doorheen. Verder was de beste man met van alles bezig behalve mij les geven. Om deze reden een andere instructeur gevraagd. Hierna van twee kanten een tijd geen contact. IQdrive belt anoniem en wil duidelijk liever niet via mail reageren ik neem geen anonieme nummers op en zij spreken niet in op voicemail dit geeft problemen in contact. Na veel moeizaam contact bieden zij een nieuwe instructeur aan (ze bleven eerst de oude instructeur aanbieden) maar mijn vraag over hoe ik mijn geld terug kan krijgen word telkens ontweken. Ik voel mij niet serieus genomen door de organisatie en heb geen vertrouwen in IQdrive mijn vragen worden niet beantwoord en heb het gevoel dat ik opgelicht ben. Graag wil ik tot een oplossing komen maar mij word alleen de keuze gegeven om te blijven lessen of niet maar dan krijg ik geen geld terug.

Ik wil weten hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Ik wil dit zwart op wit via de mail ontvangen.

PeterS
Zij willen alleen maar telefonisch contact, ik geef telkens aan dat ik schriftelijk wil communiceren via de mail. Dit zodat beide partijen terug kunnen lezen wat er is besproken hier op kunnen reageren. IQ- DRIVE blijft niet op de mail willen reageren.

Ook een klacht indienen over IQdrive?