Klacht IQdrive: Na geschaad vertrouwen geen mogelijkheid tot geld terug.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364907
Gebruiker
PeterS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij iq drive ingeschreven en hele bedrag betaald voor het lespakket. Mijn rijinstructeur gaf eerste rijles aan dat ik geen eigenverklaring hoefde aan te vragen (ik mis 1 oog) want daar bluf je je wel doorheen. Verder was de beste man met van alles bezig behalve mij les geven. Om deze reden een andere instructeur gevraagd. Hierna van twee kanten een tijd geen contact. IQdrive belt anoniem en wil duidelijk liever niet via mail reageren ik neem geen anonieme nummers op en zij spreken niet in op voicemail dit geeft problemen in contact. Na veel moeizaam contact bieden zij een nieuwe instructeur aan (ze bleven eerst de oude instructeur aanbieden) maar mijn vraag over hoe ik mijn geld terug kan krijgen word telkens ontweken. Ik voel mij niet serieus genomen door de organisatie en heb geen vertrouwen in IQdrive mijn vragen worden niet beantwoord en heb het gevoel dat ik opgelicht ben. Graag wil ik tot een oplossing komen maar mij word alleen de keuze gegeven om te blijven lessen of niet maar dan krijg ik geen geld terug.

De oplossing

Ik wil weten hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Ik wil dit zwart op wit via de mail ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PeterS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zij willen alleen maar telefonisch contact, ik geef telkens aan dat ik schriftelijk wil communiceren via de mail. Dit zodat beide partijen terug kunnen lezen wat er is besproken hier op kunnen reageren. IQ- DRIVE blijft niet op de mail willen reageren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over IQdrive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen