Klacht IQdrive: Ontrechte schuld

AshB

Vorig zomervakantie ben ik contact gekomen met rijsschool Iqdrive, heel snel werd ik gebeld dat er een plek op die dag en die datum dat beschikaar was voor een proefles van 50 min. Tijdens het proefles vroeg de instructeur naar mijn id dus ik gaf hem en hij noteerde mijn gegevens. Bijna aan het eind van de proefles liet hij mij tekenen op een formulier, hij zei dat het een bewijs is dat je met mij gelest hebt. Dus ik geloofde hem. Nadat de proefles voorbij was betaalde ik hem contant. En hij vroeg me wat ik van die proefles vond. Maar omdat de proefles tegen viel heb ik nooit meer een afspraak gemaakt bij hun. Maar nu sinds bijna 4 a5 maanden ontvang ik posten van de deurwaarder dat ik een schuld van €1574,34 bij IQdrive heb.
Dat klopt voor geen meter na de proef les heb ik daarna noooooooit meer daar gelest, hoe kan ik nou een schuld over hebben dat snap ik helemaal niet.

IQDRIVE MOET DIT GOED UITZOEKEN EN MET EEN GEPAST OPLOSSING KOMEN, MISLEID DE LEERLINGEN AUB NIET.

Ook een klacht indienen over IQdrive?