Klacht IQdrive: Rij instructeur neemt ontslag, geen rij instructeur beschikbaar!

IQdriveklacht

In November 2018 begon ik met lessen bij IQdrive. Mijn rij instructeur zou de gehele maand augustus niet lessen ivm zijn vakantie en we wilde hiervoor nog examen afleggen. Helaas was het heel lastig rijlessen in te plannen met mijn werk en het feit de rij instructeur alleen om 14u en 16u een dubbele les inpland.

Midden augustus kreeg ik bericht van mijn rij instructeur dat hij ontslag had ingediend omdat hij zelf een juridisch conflict had met IQdrive (zijn facturen worden niet bestaald). Dezelfde dag belde ik IQdrive ik een nieuwe rij instructeur nodig te hebben. Ze hebben door de vakantie geen rij instructeur beschikbaar en ik zou binnen een week bericht hebben. Na 2 weken geen bericht besloot ik weer contact op te nemen en er werd mij verteld dat een nieuwe rij instructeur een week kost om te regelen. Tot mijn verbazing want dit had ok 2 weken geleden al aangegeven. Het is vakantie en druk dus er zijn geen instructeurs werd mij gezegt. Jammer dat als een werknemer ontslag neemt ze de klanten laten zitten. Toch moest ik maar weer wachten. Na weer geen bericht ben ik na de week zelf weer gaan bellen. Weer moest ik een week wachten!! In totaal zou dit dus al een maand zijn!

Ik vertelde hier niet meer mee akkoord te gaan en mijn geld terug te willen voor de 2 openstaande lessen en examen kosten. Na meerdere niet nagekomen afspraken wil ik mijn lessen hier niet volgen. Omdat ik nog maar 2 lessen heb staan moet ik bijkopen wat ik niet wil bij IQdrive.

Dit moest ik op de mail zetten en tot op heden geen gehoor. Wel kreeg ik tot mijn grote verbazing niet 1 maar 2 rij instructeurs toegewezen via de mail nadat ik meerdere keren had aangegeven mijn rijbewijs elders te willen behalen.

Geld terug voor 2 openstaande lessen plus examen kosten

IQdriveklacht
Contract ontbinding maar moest er wel 90eu voor betalen. Helaas geen enkele erkenning gekregen voor de fouten die gemaakt zijn. Binnen 30 dagen krijg ik mijn geld terug, nu nog afwachten tot t gestort word. Blij dat ik van ze af ben!

Ook een klacht indienen over ?