Klacht IQdrive: Rijlespakket volledig betaald maar instructeur staakt omdat hij niet door IQdrive is betaald.

Klachtnummer
# 446432
Gebruiker
Devanydomacassé
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij IQdrive een pakket van 37 lessen van 50 minuten aangeschaft en het bedrag van €1784,00 Volledig betaald.
Deze pakket is Inclusief praktijkexamen en één herexamen.

Mijn instructeur geeft aan dat hij gaat staken met lessen omdat hij nog niet is betaald door IQdrive. Ik heb verschillende poging gemaakt om contact te krijgen met het bedrijf maar tevergeefs . En er is nu veel geruchten over een dreigende faillissement.


De oplossing

Ik wil of gebruik kunnen maken van mijn resterende lessen indien dit niet mogelijk is wil ik mijn restant geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Devanydomacassé
    Datum
    Er is op tv gezegd dat ze faillissement hebben aangevraagd. Zelf heeft iqdrive niks aan zijn cliënten bekend gemaakt.

Ook een klacht indienen over IQdrive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen