Klacht IQdrive: slechte administratie waardoor alles vertraging oploopt

Klachtnummer
# 385080
Gebruiker
ontevreden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoon heeft bij IQDrive een cursus afgenomen en is gezakt voor praktijkexamen. We maken eind juli ruim 300 euro over voor het herexamen en nog 2 lessen.
Na ruim 2 weken bel ik omdat er nog geen contact met ons is opgenomen over een examendatum.
De medewerkster zegt 'In verband met de privacy (??) wordt er geen link gelegd tussen betalingen en het inplannen van lessen of examens, u had zelf contact met ons moeten opnemen.' Wat een flauwekul!!
De afdeling examens is pas vanaf 16.30 uur weer bereikbaar, we bellen u'. Natuurlijk wordt er niet gebeld....

Ik bel de volgende dag weer: 'er is storing bij het CBR'..

Ik bel de volgende dag weer. 'De afdeling examens is pas vanaf 16.30 uur weer bereikbaar, we bellen u'. Moet ik doorgaan? Natuurlijk ben ik niet gebeld....

en over een maand loopt het termijn af waarbinnen het theorie-examen geldig is. Er ontstaat druk en stress

De oplossing

Spoedexamen aanvragen of theorie-examen vergoeden

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?