Klacht IQdrive: Slechte service en komt afspraken niet

Klachtnummer
# 390592
Gebruiker
HarveyB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik betreur dat IQ Drive geen verantwoordelijkheid neemt voor het ongemak en de schade die het richting mij heeft veroorzaakt. 

- Ik ben 12 December 2018 gestart bij jullie tot heden heb ik maar 21 lessen kunnen volgen en nog steeds geen zicht op een rijbewijs. Bijna een jaren plan dus.
- Ik heb in middels mijn vierde instructeur via IQ Drive waar ik opzicht tevreden over ben.

- Ik heb totaal 10 lesuren die in gepland stonden waarbij de rij instructeurs niet zijn komen opdagen of de afspraak last minute hadden afgezegd. Ik had deze uren gereserveerd als ondernemer.- De totale communicatie betreft het ongemak en klachten heeft mij ruim 8 uur gekost.
- IQDrive betaald haar instructeur niet of niet tijdig ondanks dat het betalingen van mij heeft ontvangen.

De door mij aangeboden oplossing is meer dan redelijk en snap ik niet waarom IQdrive daar niet mee akkoord gaat.

Het gevolg is nu dat ik niks anders kan concluderen dat IQDrive zijn verzuimd haar contractuele verplichting na te komen. 

De oplossing

Ik heb voorgesteld om 200 euro korting/restitutie te ontvangen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?