Klacht IQdrive: Woorden maar geen daden

Klachtnummer
# 445810
Gebruiker
Goedgelovige
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens het coronagebeuren ben ik meerdere keren gebeld om alvast te betalen voor een her-examenpakket zodat als er weer examens ingepland konden worden, ik voorrang kreeg. Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk geen reactie meer, nadat lessen en praktijkexamens weer afgenomen konden worden, is er geen contact geweest. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd om mijn geld terug te krijgen, zodat ik WEL ergens kan lessen. Ik vind het zo ongelofelijk. We werken allemaal hard voor onze geld!!

De oplossing

Ik wil graag een reactie terug op mijn mails en uiteindelijk terugbetaling.

0 reacties

Ook een klacht indienen over IQdrive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen