Klacht IQdrive: Wordt na proefles wekenlang aan het lijntje gehouden.

Gebruiker1540883234

5 juli j.l. heb ik lesgeld a 1397,99 aan iqdrive overgemaakt in de hoop z.s.m met rijlessen te kunnen beginnen. (was mij ook verteld dat dit zeker mogelijk was) Kort daarna kreeg ik een mailtje dat de instructeur contact met mij zou opnemen wat niet gebeurd is. Toen uiteindelijk zelf maar contact gezocht waarna mij nogal onvriendelijk werd medegedeeld dat ik mijn beschikbaarheid maar op de app moest zetten en dat ik bericht zou krijgen. na 11(!) dagen nog niets gehoord te hebben (tussendoor meedere appjes gestuurd) krijg ik uiteindelijk een app dat de rijinstructeur te druk is en dat ik opnieuw ingedeeld zou worden. Later weer een mail dat er contact met mij opgenomen zal worden door de nieuwe instructeur, nu 7 dagen later nog steeds niets gehoord. Uiteindelijk heb ik jullie vandaag gebeld waar ik zeer onbeschoft te woord ben gestaan door iemand die bleef volhouden dat ik over mijn bedenktijd heen was. Toen ik daarop aangaf dat ik wekenlang aan het lijntje ben gehouden door de eerste instructeur gaf ze doodleuk aan dat dat niet het geval was. en dat ik maar een mail naar de klantenservice moest sturen.

Graag zie ik bovengenoemd bedrag minus de ¨gratis¨ proefles per ommegaande terug gestort worden op mijn rekening.

Gebruiker1540883234
    Contact gehad met klantenservice die hebben aangegeven een mail te sturen over de verdere afhandeling, bijna een week later nog niks mogen vernemen.

Ook een klacht indienen over ?