Opgelost door Irado Afvalinzameling: Afval apart kalender wordt niet nagekomen.

Gioia

Via Irado hier in Schiedam, krijgen we ieder jaar de kalender in de brievenbus v.w.b.
de afval apart kalender. Dit betreft: karton, papier , kranten enzovoort ten behoeve van de scholen. Op 2 e Paasdag , 21 april, stond er een afval inzameling zwart op wit op de deze kalender. Wij hebben toen netjes alles buiten geplaatst. Helaas is op die dag een karton en papier ingezameld, en moesten we alles weer naar binnen halen.
Ten tweede malen, op maandag 15 september 2014, wederom geen afhaal van karton , papier en zo voor de scholen.
Hierop contact gehad met de meldkamer van Irado, met Casper. Deze man was van de alarmcentrale. Wij hebben dit toch maar even gemeld, omdat ik door mijn ziekte niet in staat ben , om alles weer naar binnen te halen. Ik had niet voor niets vandaag de thuiszorg hulp , die mij heeft geholpen om de doosjes en het papier aan de straatzijde te deponeren. Nu , en het is inmiddels 19:18 uur op maandag 15 september wederom GEEN IRADO.. wij vinden dit niet netjes.

waarom geeft u een afval kalender af... bij iedereen en wordt het niet opgehaald?
wij zullen toch vast niet de enigen zijn die netjes het papier en karton inzamelen ten behoeve van de scholen?

Wij vinden dat Irado Afvalinzameling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gioia
    is netjes afgehandeld, het karton en papier tbv van de scholen is de volgende dag toch nog op gehaald. Men heeft 2 keer verzuimd bij ons op te halen.
    netjes afgehandeld!!

Gioia

Ook een klacht indienen over ?