Klacht Irina-design.nl: niet geleverd wel betaald

Klachtnummer
# 168302
Gebruiker
D. Oomes
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 27 april jl. een pakketje besteld bij de betreffende website welke met briefpost geleverd zou worden, Is echter tot op de dag van vandaag niets aangekomen. Diverse keren gemailed en bedrijf blijft maar zeggen dat zij niet aansprakelijk zijn voor het zoekraken van de brief. Zij zelf menen wel klantvriendelijk te zijn doordat zij mij de cursussen hebben gemailed die zij notabene gratis op hun site aanbieden! Ook wijzen ze me op allerlei bijzaken maar we koemn helaas niet tot een oplossing. We zijn op dit moment al zo'n 10 a 12 mails verder en natuurlijk ben ik steeds bozer geworden, dat is niet zo gek toch? Ik heb immers betaald voor een pakketje wat ik niet heb gekregen en heb nu geen geld terug maar ook geen pakket. Het bedrijf heeft mij inmiddels , op mijn verzoek, het verzendbewijs toegemailed waar mee het is verzonden. Weet nu echter niet meer hoe nu verder? Bedrijf wil hierover niet verder corresponderen.
met vriendelijke groet,
[naam verwijderd]

De oplossing

Of mijn geld terug of nogmaals verzending van het product.

6 reacties

  1. Auteur
    Irina-design.nl
    Datum
    Beste Klachtenkompas.nl,
    Bestelling 4761 van 26 april is verzonden op 28 april. De bon van Post.NL is naar klant gemaild.
    In onze administratie is het makkelijk te controleren wanneer en welke bestelling ontvangen en verstuurd is.
    In onze algemene voorwaarden staat: "Alleen de verstuurde bestellingen met barcode/pakket zijn verzekerd, Irina-Design is niet verantwoordelijk voor onjuiste bezorging van brievenpost zonder barcode".
    Op 06 mei hebben wij contact met Post.NL genomen en ze hebben de klacht op de computer genoteerd.
    En sommige info over deze bestelling:
    Bij de bestelling heeft mevrouw Diana Oomes 3 cursussen gratis besteld. Op de site staat "U kunt gratis een cursus kiezen bij uw bestelling". Maar wij hebben geen problemen gemaakt en op 27 april alle cursussen gemaild.
    Ook op de site staat "Let op! Bij betaling d.m.v. iDEAL is het minimum orderbedrag 10 euro. Voor een orderbedrag minder dan 10 euro kunt u een andere betalingsoptie kiezen" Mevrouw heeft voor 2,42 euro (excl. verzendkosten) besteld en met iDeal betaald. Geen aandacht voor de mededeling.
    Wij hebben voor de eerste keer gehoord dat wij een onvriendelijke servies bieden. Mevrouw Oomes praat zelf niet zo vriendelijk richting ons in haar mailverkeer. Hieronder een deel van haar laatste antwoord, zonder “Hallo of Beste,”: “We zullen het nog wel zien, het is wel raar dat u nu ineens op de proppen komt met allerlei bijzaken, zoals de betaling en vooral de cursus die u nota bene zelf gratis aanbiedt op uw site!!...”
    We komen niet ineens, alles staat op de site. Maar mevrouw Oomes wil het niet weten. Maar ondanks dit, hebben wij haar bestelling verzonden.
    Op 1 mei hebben wij het eerste bericht ontvangen dat het pakketje nog niet te komen en op 3 mei heeft mevr. Oomes gevraagd om haar geld terug te storten. Ze heeft niet gevraagd om nogmaals verzending van het product zoals hier op jullie site staat.
    Wij vinden dit verhaal vanaf het begin vreemd.
    Met vriendelijke groeten,
    Irina van Adrichem
  2. Auteur
    D. Oomes
    Datum
    Als ik niet zo netjes ben geweest dan mijn excuses hiervoor, maar wie wordt er niet pissig als hij dingen besteld heeft en die niet krijgt?Ik ben netjes geweest in het begin,maar jullie gaan er allerlei dingen bij halen en wijzen steedsop de leveringsvw vandaar dat ik mijn geld terug wilde.Het bleek ook dat er bij Post.nl geen enkele klacht in de computer stond, nu wel, want die heb ik aangemaakt!Tuurlijk had ik graag gehad dat de order nogmaals gestuurd werd maar dat is door u nooit aangeboden!
  3. Auteur
    Irina-design.nl
    Datum
    Beste mevrouw Diana Oomes,
    Bedankt voor uw bericht en voor uw excuses. Wij begrijpen dat dat kan gebeuren daarom doen wij nooit moeilijk voor onze klanten.
    Natuurlijk dat het erg jammer wat er is gebeurd met uw bestelling maar u hebt gelijk dat uw klacht naar Post.NL moet gaan.
    Wij hebben ook met hun op 6 mei gesproken en ze hebben tegen ons gezegd dat onze klacht genoteerd is.
    Wij hopen dat ze u kunnen helpen.
    Met vriendelijke groeten,
    Irina van Adrichem
  4. Auteur
    D. Oomes
    Datum
    Hallo, Graag zou ik van jullie vernemen onder welk nummer de klacht geregistreerd staat, want degene waar ik de klacht bijheb ingediend kon niets vinden! Ik heb dan wel een klacht ingediend maar dat verandert niets aan het feit dat ik nog steeds geen pakketje heb en wel mijn geld kwijt ben. Ik verzoek u dan ook, als oplossing, om mij het pakketje nogmaals toe te sturen of mijn geld terug te storten! Niemand is er zo bij gebaat om hierover eindeloos in discussie te zijn. vriendelijke groet, diana
  5. Auteur
    Irina-design.nl
    Datum
    Beste mevrouw Diana Oomes,

    Uw terugbetaling staat op uw bankrekening.

    Ik ben niet akkoord met deze situatie maar ja.......

    Veel succes!

    Met vriendelijke groeten,
    Irina van Adrichem
  6. Auteur
    D. Oomes
    Datum
    Mijn hartelijke dank! Met vriendelijke groet, Diana Oomes