Opgelost door Irish Ferries: Offer customers to rebook to 2021

content Opgelost
kokf

ivm Covid19 kunnen we Ierland niet in (code Oranje). We hebben daarom onze Ierland vakantie naar volgend jaar verplaatst. Alle reserveringen (huisjes, euro tunnel, Stenauline) hebben we naar volgend jaar kunnen verzetten. Echter Irish Ferries bied slechts aan om dit jaar te rebooken of een voucher te geven voor 50% van de reissom. Overigens dwingt Irish Ferries je om te bellen een internationaal betaalnummer met daar achter een enorme wachtrij. Via Skype heeft me dat 23 euro gekost voor totaal ruim 90 min wachtrij.
Irish Ferries claimt overigens dat de boten gewoon varen, dus de normale voorwaarden zijn van toepassing.

Onder protest heb ik 50% voucher opgedrongen gekregen (aantekening laten maken). Ik wil alsnog onze trip naar 2021 kunnen boeken. Ik heb een datum (6 aug 2021), maar een 100% voucher voor 2021 is ook goed.

Wij vinden dat Irish Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

kokf
    Irish ferries blijkt een soort van chickenrace te spelen met hun klanten. Wie durft het langst te wachten om te cancelen. Op hun website vorige week stond nog dat reizen t/m 4 aug wel 100% vouchers kregen tot dec 2021. Onze trip is 7 aug. En dan kreeg je max 50% voucher tot dec 2021.

Nu hebben ze hun website aangepast en staat er inmiddels dat reizen t/m 18 aug 100% vouchers tot dec 2021 kunnen krijgen. Ik gok dat ze zullen zeggen dat dit niet geldt voor mensen zoals wij die eerder al gecanceled hadden. Misschien nog van belang is dat de meneer over de telefoon vorige week mijn akkoord wilde hebben voor de 'deal' van 50%. Ik heb mijn akkoord nooit gegeven. "Dan krijgt u niets". "Geef dan maar die 50% maar ik ga niet akkoord". "Dat kan niet". "Zeker wel, kies die 50% maar en schrijf er maar bij dat ik niet akkoord ga". "Schrijf ook maar meteen bij dat ik een klacht in ga dienen en dat we rechtsbijstand gaan zoeken".

kokf
Via hun twitter account https://twitter.com/Irish_Ferries hebben we nu toch een 100% voucher gekregen voor 2021.

Ook een klacht indienen over Irish Ferries?