Klacht Iriszorg: Onmenselijk behandeld

Jasper.vandenHoek

Mijn klacht? Te veel om hier op te noemen. Ik heb inmiddels verschillende klachten bij de geschillencommissie zorg liggen. Bij iriszorg zelf had ik 6 klachten lopen waarvan er één tegen de klachtenfunctionaris gegrond is verklaard, dit omdat zij maandenlang al mijn klachten ( al dan niet opzettelijk ) heeft tegengehouden, toen ik het zat was heb ik mijn overige klachten bij de geschillencommissie ingediend.

Het zijn enorme schoften bij iriszorg, ze behandelen je net zolang als malle pietje totdat je het opgeeft. Ik wil jullie dan ook verzoeken hier NIET aan toe te geven en door te zetten. Desnoods help ik je, de kwetsbare mensen die Iriszorg onder haar hoede heeft verdienen vele malen beter dan dit schandalige verdienmodel!

Verder is mijn oom ( die ook cliënt was bij iriszorg ) tijdens mijn klachtenprocedure overleden. Iriszorg weigert om op geen enkele manier tekst en uitleg te geven over de omstandigheden waarop mijn oom de laatste periode voor zijn door is behandeld. Ik heb van medewerkers begrepen dat zij opdracht hebben gekregen van het raad van bestuur van iriszorg om op geen enkele manier op mijn verzoeken te reageren. Dat Iriszorg zelfs het verlies van een dierbare niet los kan zien van andere klachtenprocedures, zegt alles over het gebrek aan empathisch vermogen en gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel wat door dit hele 'bedrijf´ heen te vinden is.

Verspreid mijn woorden. Waarschuw mensen voor het schandalige verdienmodel wat Iriszorg heet.
Opdoeken die handel

Wij vinden dat Iriszorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iriszorg?