Klacht Iriszorg: warrdeloos onmenselijkbedrijf

Klachtnummer
# 405084
Gebruiker
sonja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

werd 2dagen terug met eenvraag binnen algemeen nr werd onvriendelijk benaderd wist niks anders dan te schreeuwen en niks te helpen ik begreep de website niet ben ziek beperkt digibeet werd afgekat tegen mesgescreeuwd dat ikniet zongrote bek moest hebben er werd gezegd dat ik belachelijk deed maar ik werd niet goed geholpen desinteresse weetzelfniet eerlijk tezijjn wet geen weg inde onrganisatie de klacht als zowel declienten raad is onbereikbaar bel mail langselkaar de voicemal maar je wordtniet snel !terug gebeld ik ben daar met mn kwetsare toestand gekomen en werd allen maar op je afgereageerd begrepen niet waarze voor aangenomen waren kennelijk want ze wisten niet waarvoor je belde komt niet helpend niet vriendelijkniet eerlijk wat je zegt wordt tegen je gebruikt de vrouw in arnhem 11-04 gsteren dreigde met van alles agressiefetoestand nadat ik een word verkeerd gezegd had omdat de anddre mij verwarde met haar vraag ze wisten alen 3hoe ziek ik was echt grofschade als je zomet dak enthuis en zorgloze en hulpvragers zoekers omgaat

De oplossing

met aardigheid dekundigheid interesse eerlijkheid profesionelemorele ethische ipv behandeld als een stuk vuil .klacht afhandelaar direct aanwezig bereikbaar /verrtouwens persoon . ookiets doen metde meldingen van ernstig falen mistanden ook van keten partners

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iriszorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iriszorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen