Klacht Irobot.nl: Bestelling kwijt

Roomba 980

Waar de service en contact uitstekend was 2 jaar geleden tot een half jaar geleden is het nu waardeloos. Licht gebrekkig sprekende Nederlander of iemand die helemaal geen Nederlands kan! Dit praat niet fijn waardoor je het gevoel krijgt dat je klacht niet begrepen word. Bestelling geplaatst en waar deze normaliter binnen 1 werkdag binnen is heb ik het nu na 11 dagen nog niet binnen. Na verschillende keren bellen komen ze na 11 dagen met de excuses dat ze niet weten welke bezorgdienst ze nu hebben gebruikt. En of ik nog 2 dagen geduld heb om te kijken of het nog binnen komt. Als ik het wil annuleren moet ik wachten tot het pakket aangeboden word en het dan weigeren als ik mijn geld terug wil. Echter word het geld dan pas 10 werkdagen daarna teruggestort.
Zo'n prestige bedrijf waar je apparaten koopt van rond de 1000 euro verwacht je meer van. Zoals het was eigenlijk! En niet van hun fout jou probleem maken. Stuur gewoon een nieuwe op als het pakketje kwijt is. Komt die alsnog binnen vragen of die dan dan niet aangenomen word zodat het retour gestuurd word. Dat is een nette en correcte oplossing zodat de klant door kan.
Hopelijk komen de vertrouwde stemmen nog terug bij irobot en waren dit toevallig invallers want de service die hun biedde waren juist exceptioneel!

Zoals eerder geschreven;

Ook een klacht indienen over Irobot.nl?