Opgelost door Irobot.nl: Betaald, maar Ik krijg geen bestelbevestiging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 498673
Gebruiker
Tostikaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de iRobot Roomba Combo besteld op iRobot.nl. Het bedrag is afgeschreven van mijn rekening. Ik heb nooit een bestelbevestiging gekregen. Klantenservice gebeld, eerst kunnen ze de bestelling niet vinden, dan willen ze een screenshot van de betaling, dan heeft mijn bestelling de code geen verzending, omdat ik de bestelling niet afgerond zou hebben. Of ik maar opnieuw wil bestellen! Het betaalde bedrag zou binnen 30 dagen teruggeboekt worden op mijn rekening. Dat hoop ik dan maar!

De oplossing

Snel mijn geld terugstorten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tostikaas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Irobot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen