Klacht iRobot Corporation: Robot kwijt - klantenservice geeft geen antwoorden

Gebruiker1551426770

Op 21-4-2021 heb ik contact gezocht met iRobot omdat mijn Brava jet M6 foutmeldingen gaf. Nadat de klantenservice medewerker geprobeerd heeft de fout telefonisch op te lossen heeft hij besloten dat de robot naar de reparatiecentrum gestuurd moest worden. Ik zou een e-mail van Sertec 360 krijgen met een link naar DHL om de robot op te laten halen.
Nadat DHL tot 3 keer toe verzuimd heeft de robot op te halen op 5-5-2021 was he eindelijk onderweg naar de repair center.
Op 7-5-2021 krijg ik een e-mail van Sertec 360 dat de robot gerepareerd is en via DHL onderweg terug. Ik heb het vermelde zendingsnummer op de track en trace van DHL gecontroleerd en sinds 7 mei is de status "Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data."
Op 12-5 heb ik weer contact gezocht met iRobot en het geval uitgelegd en ze zouden contact opnemen met het Servicecentrum en mij berichten.
Sinds dien heb ik andere 5 keer gebeld en het antwoord is nog steeds de zelfde. Kortom ze hebben geen benul van waar mijn 700 euro kostende robot is. Ik kom geen steek verder.
Het kan niet zo zijn dat ze al 20 dagen aan het zoeken zijn en nog geen enkele antwoord hebben. Ik heb echt zelden zo een slechte service gehad.

Ik wil uiterlijk volgende week mijn gerepareerde robot terug of een nieuwe ontvangen.

Gebruiker1551426770
    Update: Ik heb vandaag de robot teruggekregen maar.........

De geleverde oplader en de papieren in de doos zijn voor een ander model van een klant uit Frankrijk (die zal ook blij zijn). Weer met iRobot gebeld en ze gaan ernaar kijken.

Voorlopig kan ik dus mijn robot nog niet gebruiken. Te triest voor woorden!

Ook een klacht indienen over iRobot Corporation?