Klacht Irobot.nl: Slechte klantenservice irobot

Klachtnummer
# 495663
Gebruiker
Irobot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan via de site/webshop van irobot. Ik heb nooit een orderbevestiging gehad en het bedrag is afgeschreven van mijn rekening. De klantenservice heb ik 10 keer gebeld maar elke keer is het iets anders. De ene keer is de mail adres niet goed, de andere keer de betaling , maar nog steeds weet ik niet waar mijn bestelling is .

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Irobot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen