Klacht iRobot Corporation: Slechte service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 368339
Gebruiker
Gebruiker1533849126
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Customer service verleend een hoop smoesjes en helpt je compleet niet.
de specs bij de verkoop punten (voorbeelden MediaMarkt, CoolBlue, bol.com) kloppen geheel niet vergeleken bij die van Irobot zelf.
Het komt op deze manier bedrogen uit.

De oplossing

Goede service verlenen en geen smoesjes. en een Roomba die over drempels gaat van 2 cm zoals in de advertentie en niet al moeite hebben met een drempel van 1 cm. of brede drempels.of zwarte strepen of vloeren.
Ik zou een add maken in de app dat je de sensoren kan aanpassen of eventueel een hoger voorwiel

1 reactie

  1. Auteur
    iRobot Corporation
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Deze klant heeft reeds rechtstreeks contact met ons gehad.
    Men kan er vanuit gaan dat de informatie zoals deze op de website van iRobot staat correct is.
    Uiteraard wordt de correcte informatie ook doorgegeven aan onze officiële wederverkopers.
    In verband met incorrecte informatie in advertenties van wederverkopers, kunt u het best contact met hen opnemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1533849126
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is Geen oplossing, het is meer doorschuiven naar de verkoper. Ze attenderen de verkooppunten ook niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over iRobot Corporation?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen