Klacht Irobot.nl: We krijgen geen nieuwe roomba omdat deze volgens hun waterschade heeft.

Klachtnummer
# 479733
Gebruiker
Stopoplichters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Roomba doet het niet meer binnen 2 jaar. Dus zelf uit elkaar gehaald niks raars te zien dus terug gestuurd omdat hij nog binnen de 2 jarige garantie valt. Krijgen we bericht dat we geen nieuwe krijgen omdat hij waterschade heeft. Hij komt bij ons niet in de badkamer en het regent ook niet in huis. Zelf had ik het ook moeten zien toen ik hem open schroefde als er water in zat. Proberen ze je op deze manier onder de garantie uit te komen?

De oplossing

Ik will dat deze oplichter praktijken stoppen en dat ze gewoon de waarheid zeggen en hun afspraken nakomen. Dus een nieuwe leveren of geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Irobot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen