Opgelost door Iron-imade : Onbereikbare oplichter die niet levert en niet terugbetaald!

angry Opgelost
MvanWijngaarden

Werk niet met dit ‘bedrijf’. Hij komt zijn afspraken niet na, is onmogelijk te bereiken en als je hem spreekt krijg je alleen maar smoesjes!
Er zou 12 maart een stalen pui in mijn nieuwe apartement geplaatst worden. Hiervoor heb ik ook een aanbetaling gedaan!
Ondertussen nog geen pui, 4 maanden later.
Via een omweg, namelijk een van zijn eigen werkgevers, soort van contact kunnen leggen, waarbij hij beloofde het geld over te maken.
Nu weer weken verder en geen geld. Er blijven maar smoesjes komen.
Ik ga morgen aangifte doen!

Mijn aanbetaling terug!!

MvanWijngaarden
    Ondanks dat RichardJut eigenaar Iron Imade nu al iedere maandag aangeeft dat hij het voorschot bedrag terug stort. Doet hij dat niet . Wat voor soort mens is dit?? Oplichter!
    Bedrijven waar hij mee werkt hebben grote twijfel of zij door moeten gaan met IronImade.

MvanWijngaarden
    Nog steeds geen aanbetaling teruggekregen!
    Heb ondertussen wel een afspraak gemaakt om aangifte te doen en ga daarna ook verdere juridische stappen ondernemen.
    Wat een oplichter!

MvanWijngaarden
eindelijk, na maanden, en onder druk van familieleden en zakenrelaties van meneer Jut is vandaag het voorschot teruggestort. Alsjeblieft, doe jezelf een plezier en ga niet in zee met deze man! Mocht je dit toch willen doen, betaal dan geen voorschot!

Ook een klacht indienen over Iron-imade ?