Klacht Isala (niet actief): onmenselijke behandeling patient en de familie met name echtgenoot

mijn vrouw is 3 x in 2 maanden opgenomen daar hb veel te laag was
alle keren is bloed gegeven tot het weer acceptabel haar naar huis te sturen binnen 1 week naar opname.
de eerste keer ging men er van uit dat het bloedingen waren in haar darmen,
toen ik vroeg of ik nog een arts te spreken kreeg stond men verwondert te kijken dat was niet normaal schijnbaar en er werd een zaal arts geroepen die mij uiteraard niet anders kon vertellen dat alles goed was.
De tweede keer werd weer bloed gegeven en werd in haar maag gekeken ,daar vond men een maagzeer , na medicatie werd ze weer binnen een week weer naar huis gestuurd.
opdat moment sprak ik de zaal arts en vroeg of hij zeker was dat de zweer niet meer bloed volgens hem waren de bloed waarden goed, ik zei tegen hem volgens mij moet je dat opties zijn en niet op bloed waardes uit gaan , hij zou dit overleggen met zijn superieur,dit is een dag later ook gebeurt.
de derde keer is totaal niet gekeken waar de oorzaak van het lage hb

volgens de site van de Isala hebben de specialisten constant contact met de familie over het verloop van de problemen .
En juist daarom maak ik mij bijzonder kwaad want al die drie keer heb ik geen specialist gesproken ,maar moest het doen met een jong onervaren zaalarts (loopjongen van de specialist)
toen ik bij het laatste ontslag van mijn vrouw een gesprek met de zaal arts had en hij vertelde dat zij over 14 dagen (afspraak was al 4 dec 2015) heb ik hem te kennen ge geven dat de isala ons NOOIT meer terug zien en dat het absoluut niet de naam van een goed ziekenhuis mag hebben
Wat ik wil is een EXCUUS van de behandelende specialisten die ons als lucht hebben behandeld en zonder enige reden haar medicijnen hebben verandert zelfs de huisarts werd hier niet over ingelicht

Kort om een WAARDELOOS ziekenhuis met specialisten waar de patiënten en familie lucht zijn . SCHANDE en geen goed woord voor

A.K
    had niet anders verwacht van de isala zwolle
    dit toont wel de arrogantie van dit ziekenhuis.
    Dit hadden ze liever intern gehouden daarom wordt er niet in het openbaar gereageerd,
    A.K
    zo als er gezegd had ik niet anders verwacht van de betreffende specialisten en de Isala Zwolle
    ze willen geen contact en zijn niet open en hebben geen overleg met familie en patienten
    Isala
    Geachte AK, Excuses voor de late reactie van onze kant, maar deze site, klachtenkompas.nl van de consumentenbond was bij ons in de Isala niet bekend en wij hebben daarom ook niet eerder kunnen reageren op uw klacht. Een klacht indienen kan bij Isala op verschillende manieren, telefonisch, schriftelijk, persoonlijk of via de website www.isala.nl Wij willen u graag helpen om samen tot een oplossing te komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze afdeling klachtenopvang van Isala in Zwolle. ons telefoonnummer is 038-4244727 dan kunnen wij, indien u dit wenst, uw klacht in behandeling nemen. Of u kunt via onze website een klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen op www.isala.nl Met vriendelijke groet, Bureau klachtenopvang Isala Zwolle
    A.K
    een klacht in dienen bij de isala heeft geen enkele zin , het zal naar mijn mening in de doofpot gestopt worden( een slager laat je toch ook niet zijn eigen vlees keuren) vandaar ik het meer openbaar zoek, in de hoop dat er meer patiënten en family zijn met de zelfde ervaring.
    nl. van af de eerste keer ondanks dat ik heb gevraagd een behandelend arts te spreken werd het steeds af gedaan met een zaal arts, die met vragen steeds weer naar zijn suprieur moest om te vragen,
    Geachte AK,

Het is spijtig dat u de klachtenfunctionaris van Isala geen kans geeft om uw klacht in behandeling te nemen. Als onafhankelijke afdeling kunnen wij voor u bemiddelen tussen u en de zorgverlener. Graag verwijzen wij u naar onze pagina met uitleg over onze werkwijze (http://www.isala.nl/patienten/folders/5042-klacht). Wij hopen dat u alsnog de moeite wilt nemen om contact met ons op te nemen.

Bureau Klachtenopvang Isala Zwolle
    A.K
    ik neem toch aan dat als men de klacht op wil lossen en contact opgenomen wordt of in ieder geval een telefoon nummer gegeven wordt zo dat ik kan zien met wie ik van doen heb
    En niet afgedaan wordt met een algemene klachten site ,of via de bali in de hal
    Dit is net als het het hele ziekenhuis onpersoonlijk en niet op de patiënt of family gericht

Ook een klacht indienen over Isala (niet actief)?