Klacht Isala Theater : Isala theater wil bepalen hoe iemand zijn avond er uit moet zien

A.E.C. Snoeren

Geen reactie op email met klacht.

Allereerst een antwoord op mijn klachten-mail te geven
Veel klantvriendelijker te zijn door:
- meer informatie vooraf te geven
- de gasten zelf zijn eigen avond te laten plannen
- de consumptie niet inclusief een kaartje te maken
- de klanten zelf te laten kiezen wanneer zij eventueel een consumptie willen
- de consumptie niet inclusief een kaartje te maken

Isala Theater
    Inmiddels meneer Snoeren gesproken via de telefoon. Allereerst heel vervelend dat meneer deze klacht heeft. Wij sturen voorafgaande aan iedere voorstelling een servicemail met informatie over de voorstelling, tijden, consumptiegebruik en meer. Deze is blijkbaar niet aangekomen. Ook mijn antwoord op zijn klacht niet helaas. Er wordt nog gekeken of deze in de spamfilter zit. En we hebben hier nog contact over.

Ons consumptiebeleid is sinds 2018 gewijzigd. Voorheen kon men een consumptiebon gebruiken bij het Isala Theater en tegenwoordig krijgt iedere bezoeker in de pauze (en bij afwezigheid van pauze na afloop van de voorstelling) een gratis drankje. Dit in navolging van vele theaters. Het verkort de wachtrijen en zorgt dat mensen langer van hun pauze kunnen genieten. Deze wijziging heeft tot veel positieve reacties geleid, maar is helaas voor deze situatie minder prettig. En de situatie kunnen we niet zomaar veranderen. Ik hoop dat ons gesprek iets meer begrip geeft voor de situatie. Wij willen juist iedereen een zo onbezorgd mogelijke tijd geven in ons theater. Tot ziens en we hebben buiten dit medium om nog contact. Voor nu een heel fijn weekend!

Hartelijke groeten,
    Jobien Rentmeester Marketing Manager Isala Theater

Ook een klacht indienen over Isala Theater ?