Klacht iShopZo B.V.: Niet ontvangen artikel, maar is wel betaald.

Klachtnummer
# 430615
Gebruiker
Elstgeest5
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het artikel niet ontvangen en ik heb het wel betaald.

Gewenste oplossing

Ik wil het bestelde artikel zo gauw mogelijk hebben, en anders laat het maar zitten, dan wil ik het bedrag zo gauw mogelijk teruggestort hebben.
Gebeurt dat niet, dan dien ik een aanklacht in bij de Thuiswinkel. org. Ik heb al met de bank overlegd.

1 reactie

  1. Auteur
    Elstgeest5
    Datum
    Ik heb het bestelde artikel besteld en betaald maar het nog niet gekregen?

Ook een klacht indienen over iShopZo B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen